Clientler tarafından weblogic server için yapılandırılmış olan maximum mesaj boyutunu aşan request gönderilmesi weblogic sunucusundaki uygulamanın hizmet dışı kalmasına neden olabilir.
Bu sorunu önlemek için her bir JVM in (managed server) maksimum mesaj boyutunun artırılması gerekir.
Bu işlem aşağıdaki yöntem ile yapılabilir.
1- Admin konsol parametre değişikliği:
Weblogic admin console açılır. http://ip:port/console
Change Center bölümünde Lock & Edit yaparak parametre değişikliğine izin verilir.
Sırası ile Environment - Servers - Admin server sekmeleri ile parametre değişikliği yapılacak ilk sunucu açılır.
Sunucu yapılandırma sayfasında Protocols - General sekmesindeki Maximum Message Size parametresi default 10000000 (10 Mb ) olarak gelmektedir. Bunu ihtiyaca göre yükseltmek sorunu çözecektir. Son olarak save edilir.
Son olarak Activate Changes ile değişiklik aktif duruma getirilir. Herhangi bir restarta gerek duyulmaz.
- Weblogic admin console açılır. http://ip:port/console
- Change Center bölümünde Lock & Edit yaparak parametre değişikliğine izin verilir.
Sırası ile Environment - Servers - Admin server sekmeleri ile parametre değişikliği yapılacak ilk sunucu açılır.
Aynı işlemi bütün manage server’lar üzerinde tekrarlayarak parametrenin domain üzerinde standart hale getirilir.
Activate Changes ile değişiklik aktif duruma getirilir.
Activate Changes ile değişiklik aktif duruma getirilir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder